29.7.13

fazolové Brownies

     Tak dlouho jsem čekala, až budu mít čas a chuť upéct něco nového! Po dovolené v Anglii a koupi nejkrásnější zástěrky jsem byla v té nejlepší náladě na pečení a letěla jsem konečně pro ty FAZOLE!


     Všichni tento recept asi znáte, většina ho i zkusila, já se konečně řadím mezi ně. Neřikám, že je to nejlepší "buchta" co jsem kdy pekla, ale chutná mi to o to víc, že je to zdravé /a nebylo toho hodně, takže jsem se tím nemohla přecpat/. :D


     Tak si dáme stokrát omýlaný recept, i když každý se v něčem liší, ukradla jsem ho z FitFoodManic a malinko za chodu upravila, takže zde je má verze:

Ingredience:
-propláchnutá plechovka fazolí
-2 vejce
-1/3 hrnku mléka
-3 lžíce třtinového cukru
-3 lžíce kakaa
-1 celý prášek do pečiva (možná proto mi to tak krásně nabylo)
-lžíce mouky (měla jsem to trochu tekutější, než jsem očekávala)
-asi 70g čokolády 
(používám docela levnou čokoládu z Kauflandu, má 52% a je výborná! -cca 25Kč-200g)

Postup:
     Fazole rozmixujeme co nejvíce to jde, přidáme mléko, cukr, kakao, prášek do pečiva, vmícháme vejce a mouku, můžeme vmíchat nakrájenou čokoládu, já ji ale nasypala na povrch. Jak jednoduché!
     Pečeme na 180°C shruba 25-35 minut.

brownies na nejsladší zástěrce z Anglie!

Dobrou chuť! ;)

1 komentář:

  1. Já fazolové brownies miluju. Dělám je ještě s avokádem a mají parádní konzistenci. :)

    OdpovědětVymazat